GALERIA TWÓRCÓW | Karolina Rogala

15:48


GALERIA TWÓRCÓW

Wywiad z Karoliną Rogala


KREATYWNE OBSESJE: Co tworzysz?
KAROLINA ROGALA: W wolnych chwilach tworzę różnego rodzaju biżuterię, od kolczyków, naszyjników po bransoletki czy broszki. Lubię tworzyć biżuterię ze szkła weneckiego, filcu, a także z moich ukochanych koralików TOHO.

KO: Kiedy i dlaczego zaczęła się Twoja przygoda z tym rodzajem rękodzieła?
KR: Jestem tzw. "sroką":). Lubię błyskotki i na początku postanowiłam sama dla siebie robić biżuterię. Po pozytywnych opiniach znajomych stwierdziłam, że już czas pokazać moje wyroby światu. Na początku były to błyskotki ze szkłem weneckim, drewnem, filcem. Jakiś rok temu odkryłam prace z koralików TOHO. Zakochałam się w tych koralików i sama postanowiłam robić taką biżuterię.

KO: Jak Twoja pasja ma się do wyuczonego zawodu?
KR: Tworzenie biżuterii nie jest w żaden sposób związane z moim zawodem. Pracuję jako Specjalista ds. Ochrony Środowiska. Biżuteria to moje wielkie hobby i oddaje się temu z coraz większym zaangażowaniem. Nie ukrywam, że chciałabym w przyszłości zajmować się tylko tym , no ale czas pokaże:)

KO: Gdzie można zobaczyć Twoje prace?
KR: Moje prace można oglądać na moim blogu.

Adres bloga:
http://pompolina-kolczykowo.blogspot.com/


Galeria prac















Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje