MOJE PRACE | Czarno-białe róże

08:55


Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam obraz z różami w wersji czarno-białej - idealnej dla miłośników minimalizmu. Praca dość szybko znalazła swoją właścicielkę, co mnie niezmiernie cieszy :) 
Obrazy, które malują najczęściej zanim trafią do właściciela, lądują na moich ścianach, zmieniając co chwilę konfigurację. Mogę wtedy sprawdzić do czego pasują bardziej, a z czym lepiej ich nie zestawiać. Często w ułamku sekundy zmieniam zdanie i stwierdzam, że dany malunek zupełnie tu nie pasuje i wtedy przenoszę go do kolejnego pomieszczenia w ramach testowania. Początkowo miałam obawy, czy jak pomaluję białe płótno na biało, to będzie miało jakikolwiek sens. Kiedy domalowałam wzór, zaczęło się robić ciekawie, ale miałam wrażenie, że wciąż czegoś mi tu brakuje. Pomyślałam, że do tego obrazu przydałaby się rama. Ale skąd ja wezmę ramę? Przecież można domalować! Tak też zrobiłam i myślę, że efekt jest zadowalający :) Co myślicie?


Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje