Fanpage KO zaczynamy pisać od nowa

08:12


No to nabroiłam. Przez jedno niewłaściwe kliknięcie, usunęłam wszystkie wcześniejsze posty, które zamieszczałam na fanpage'u Kreatywnych Obsesji... Jak do tego doszło? Otóż Facebook wymyślił sobie, że moje konto "człowieka" Kreatywne Obsesje, musi zostać zmienione w fanpage, ponieważ nie podałam tam imienia i nazwiska. Trudno - pomyślałam - skoro nie mają innych problemów do rozwiązania, to mogę przekształcić.
Zatem zamieniłam je w drugi fanpage o tej samej nazwie, połączyłam z tym pierwszym, ale w odwrotny sposób, niż planowałam. Także wszystkie posty zostały skasowane, ale strony faktycznie połączone.
Dla zainteresowanych postaram się później dodać kilka linków z dawnych postów dotyczących tutoriali, żeby nie było tam tak pusto. I rada dla wszystkich: zanim połączycie wa konta o takiej samej nazwie - sprawdźcie, czy aby na pewno robicie to dobrze ;)

Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje