Kreatywne Obsesje dla WOŚP 2016

09:52


Od najmłodszych lat wystawiam wykonane przeze mnie przedmioty na coroczne aukcje WOŚP. Dawniej były to obrazy i ilustracje, a od kilku lat regularnie przekazuję biżuterię. W tym roku podczas BLOGOWIGILII, na której byłam po raz pierwszy, była możliwość zaprezentowania swojego podarunku przed szerszym gronem - w formie filmiku na YouTube. Bardzo chętnie skorzystałam z tej okazji, chociaż muszę przyznać, stres ogromnie mnie zżerał, co zresztą widać po moich chaotycznych ruchach ;) Ale nie przejmuję się tym - uważam, że wyszło całkiem dobrze i chcę, by jak najwięcej osób to zobaczyło, a następnie zalicytowało moją biżuterię.

A więc jeśli szukacie niebanalnego naszyjnika dla siebie lub na prezent (hello, Walentynki za 1,5 miesiąca!) to koniecznie zajrzyjcie na moją aukcję :)

Link do aukcji 
 

Zdjęcia naszyjnika 

 


Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje