Koniec przerwy na blogu :)

15:00

Źródło: kaboompics.com

Zbierałam się bardzo długo, by tutaj wrócić. Jestem i będę. Co prawda nie mogę obiecać regularności, ale raz na jakiś czas będę tutaj wrzucać różne - mam nadzieję- ciekawe rzeczy.

Co się zmieniło przez ten czas? Otóż założyłam drugiego bloga o wdzięcznej nazwie Pozytywne Wnętrza, na łamach którego piszę trochę o wnętrzach, inspiracjach i innych interesujących mnie tematach. Blog ruszył we wrześniu, więc ma zaledwie kilka miesięcy, ale ku mojemu zaskoczeniu, od razu został dobrze przyjęty w środowisku wnętrzarskim :)

Jeśli chodzi o nowe kursy tworzenia biżuterii - w najbliższym czasie pojawią się aż 3! Podjęłam już współpracę ze sponsorami, więc zaglądajcie tu, bo pierwszy z nich na pewno pojawi się jeszcze w tym roku. Chcę dla Was publikować i mimo że w dużym stopniu zrezygnowałam już z tworzenia biżuterii, to co chwilę dostaję zapytania o nowe kursy. Dlatego też postanowiłam znów się tu pojawiać :)

Ja tymczasem wracam do pracy, a Wam życzę kreatywnego dnia!

Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje