Słów kilka...

09:29

Nareszcie udało mi się znaleźć trochę czasu na przygotowanie nowego szablonu na bloga :) Długo szukałam, bo znalezienie takiego, który by mi w pełni pasował, graniczyło z cudem. Mam nadzieję, że wam też się podoba i jest czytelny. Jedyne, czego nie jestem w stanie zrozumieć i zmienić, to fakt, że na stronie głównej pojawiają się tylko najnowsze posty, a nie wszystkie. Milion razy przejrzałam już kod html oraz ustawienia bloggera i niestety nie mam pojęcia jak naprawić ten mankament. Ale do rzeczy!
Ostatnio dużo mniej udzielam się blogu i fanpage'u, a wszystko spowodowane jest tym, że tworzenie biżuterii nie jest moim jedynym zajęciem w życiu, a przecież doba ma tylko 24 godziny...;) Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co nowego tworzę w wolnych chwilach. Wzięłam się za sutasz, który tak się wszystkim podoba. Nie jestem ekspertem w tym temacie, uczę się sama (jak zawsze), ale muszę przyznać, że to bardzo wciąga! Mimo że śmiem twierdzić, iż w tej technice "nie widać" autora i każdy wzór może postać niezależnie w kilku pracowniach jednocześnie, to doszłam do wniosku, że to wykonywanie biżuterii w ten sposób, niesamowicie odpręża :) Polecam każdemu i dołączam zdjęcie fragmentu bransoletki, nad którą aktualnie pracuję.
Wszystkim życzę miłego dnia i wracam do moich renderów.


Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje