GALERIA TWÓRCÓW | Lexie's Art

19:39

GALERIA TWÓRCÓW

W roli głównej Lexie's Art 
KREATYWNE OBSESJE: Co tworzysz?
LEXIE'S ART: Biżuterię - fotobiżuterię, biżuterię haftowaną.
 
KO: Kiedy i dlaczego zaczęła się Twoja przygoda z tym rodzajem rękodzieła?
LA: Noszę biżuterię złotą (obrączka, pierścionek), a w sklepach sztuczna biżuteria była z reguły w kolorze srebra, do tego pierścionki w określonych rozmiarach. Zaczęłam szukać i około półtora roku temu znalazłam to, czego potrzebowałam! W mojej biżuterii można zamieścić każde zdjęcie, każdy kolor - jakie nam się zamarzą! Biżuteria jest głównie w kolorze antycznego brązu, który komponuje się ze złotą biżuterią, a wszystkie pierścionki są regulowane, więc można wybierać w ciemno ;-)

KO: Jak Twoja pasja ma się do wyuczonego zawodu?
W sumie nie tak bardzo odbiega, bo mój zawód też jest artystyczny, choć w innym kierunku ;-)

KO: Gdzie można kupić Twoje prace?
LA: Na moim blogu i fanpage'u

http://oo-lexiesart.blogspot.com/
https://www.facebook.com/pages/Lexies-Art/347501595378936

GALERIA PRAC 














 

Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje