GALERIA TWÓRCÓW | Kasia Soutache

10:42

GALERIA TWÓRCÓW

W roli głównej Kasia Soutache


KREATYWNE OBSESJE: Co tworzysz?
KASIA SOUTACHE: Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od sutaszu, szyje także lalki i maskotki, a ostatnio dość dużo czasu poświęciłam na budowę recyklingowego domku dla lalek oraz mebli :) Tak więc nie jestem wyspecjalizowana w jednej dziedzinie :) tworzę porwana chęcią skosztowania przeróżnych technik.

KO: Kiedy i dlaczego zaczęła się Twoja przygoda z tymi rodzajami rękodzieła?
KS: Z sutaszem przygodę rozpoczęłam prawie 2 lata temu, jak zobaczyłam tę biżuterię, to najzwyczajniej w świecie musiałam sobie coś takiego zrobić :)
Natomiast maskotki, domki i meble dla lalek - dlaczego? A to dlatego, że mam dzieci i nie chcę ich małych główek całkowicie deprawować tandetną "chińszczyzną". Tu dzieciaki mogły same wybrać tapety do domku i pomagały w malowaniu mebli, co mi i im sprawiało niesamowitą radość :)

KO: Jak Twoja pasja ma się do wyuczonego zawodu?
KS: Moja pasja nijak się nie ma do wyuczonego zawodu :) niczym niezobowiązana, robię to, co w danej chwili sprawia mi przyjemność.

KO: Gdzie można zobaczyć Twoje prace?
KS: Moje prace można zobaczyć na 2 blogach.

Adresy blogów:
http://kasiakolczyki.blogspot.com/  - biżuteria sutasz
http://iglamlotekipedzelek.blogspot.com/  - tu znajduje się wszystko to, co w danej chwili chcę stworzyć :)



Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje