GALERIA TWÓRCÓW | Klaudia Lewandowska

18:43

GALERIA TWÓRCÓW

Wywiad z Klaudią Lewandowską



Klaudia Lewandowska
KREATYWNE OBSESJE: Co tworzysz? 
KLAUDIA LEWANDOWSKA: Robię biżuterię (techniki: wire wrapping, toho, steampunk, inne) oraz maluję na różnych rzeczach (począwszy od porcelany, przez płyty winylowe na częściach ubioru kończąc, szczególnie lubię malować na tenisówkach i bluzach:) 

KO: Kiedy i dlaczego zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem? 
KL: Przygodę z hand made’mi zaczęłam 3 lata temu. Kierowałam się ciekawością oraz chęcią sprawdzenia własnych umiejętności. Zaczynałam od najprostszych rzeczy, po czym stawiałam sobie nowe, trudniejsze wyzwania, często motywowali mnie także znajomi wymyślając najróżniejsze zamówienia. Czasami początki z nową techniką były trudne, ale trzeba pamiętać, że nie można się zniechęcać oraz rezygnować. Nie wszystko wychodzi tak jak powinno od samego początku. Czasami można robić jedną rzecz tydzień, męczyć się i mieć wszystkiego dość, ale wszystko wynagradza efekt końcowy:) 

KO: Jak Twoja pasja ma się do wyuczonego zawodu?
KL: Ma się nijak czyli wcale :) Skończyłam Turystykę i Rekreację na AWFie, więc ze sztuką nie było mi po drodze ;P 

KO: Gdzie można kupić Twoje prace? 
KL: Można je zamawiać na moim fanpage'u oraz od czasu do czasu kupić na allegro.

Adres strony internetowej: https://www.facebook.com/pages/Wiksa/510935718963286?fref=ts


Galeria prac













 

Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje