Letnia przerwa w blogowaniu

12:40

Kilka dni temu opublikowałam na fanpejdżu Kreatywnych Obsesji informację o przerwie w pisaniu bloga. Niestety po połączeniu mojej facebookowej strony z profilem "człowieka" KO, bardzo spadły mi zasięgi i wiem, że te informacje docierają do wąskiej grupy odbiorców, ale to zagadnienie jest dla mnie do rozpracowania już po powrocie z przerwy. Postanowiłam zamknąć blog na jakiś czas, ponieważ zupełnie nie wyrabiam się ze swoimi pracami projektowymi (projektuję wnętrza i stoiska targowe, jakby ktoś pytał) oraz prowadzeniem mojego portalu atelio.pl, przy którym również jest mnóstwo tematów do zrealizowania. Doba jest zdecydowanie za krótka na to wszystko, a ponieważ zawsze staram się we wszystko angażować w 100%, to zwyczajnie nie starcza mi już czasu na blog Kreatywne Obsesje. Z tego względu uznałam, że lepsza będzie oficjalna przerwa, podczas której będę mogła skupić się na mojej pracy zawodowej, niż mam co jakiś czas uświadamiać sobie, że przydałby się nowy post na blogu i pisać go na siłę. Także życzę Wam kreatywnego lata, pełnego i inspiracji oraz mam nadzieję, że niebawem do was wrócę.

Zobacz inne wpisy

0 komentarze

POLECANE

POLECANE

beads.pl

POLECANE

zBLOGowani.pl
Kreatywne Obsesje